Od 3 miesięcy trwa zmiana oznakowania 115 stacji paliw Lukoil. Już teraz kierowcy z Wrocławia, Warszawy, Torunia, Gdyni, Łodzi i Krakowa mogą tankować pod nowym brandem.
Rebranding nie polegał tylko na kolorystycznej zmianie - z biało-czerwonego Lukoila na biało-zielony AMIC Energy. Modernizacji uległy też wnętrza stacji – na niektórych pojawiła się sieć barów z kanapkami Subway, a wszystkie sklepy otrzymały nazwę Amic Market.
Zmiana marki stacji jest dużym przedsięwzięciem logistycznym. Cały proces projektowania, montażu i produkcji przebiegł bardzo sprawnie. Metamorfozie uległy pylony cenowe stacji i reklamy na wiacie, tzw. otoki. W tym celu wyprodukowano 6900 metrów reklam i zużyto aż 50 ton aluminium. Całą stację natomiast rozświetla 75 tysięcy modułów LED.
Co istotne, cały rebranding udało się przeprowadzić bez zamykania stacji paliw – zmiany nie spowodowały więc żadnych utrudnień dla kierowców.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET